10/02/2015

5+1 RANDOM FACTS ABOUT ME







1. Rakastan nukkumista, ajatusta nukkumisesta, pehmeää iso sänkyä valkoisine lakanoineen, saatan nukkua 16 tuntia mennen tullen, mutta pärjään myös 5 tunnilla, olen tehokkaimmillani aamuisin, mutta herääminen aikaseen on saatanasta, koska nukkuminen.

2. Saan päänsärkyä tuoksukynttilöistä, viimeksi sain migreenin ja se paheni oksentamiseen saakka, vihdoin sain särkylääkkeen tämän jälkeen, ja pääsin nukkumaan.

3. En tykkää sushista, yhtään, olen testannut, ja muutamaan otteeseen. Ei. Kala ihanaa, kurkut, avokadot, ravut, inkiväärit yms, nam. riisikin menee. Sushi, no.





4. Minulla on aina kosteuspyyhkeitä vessassa ja käsilaukussa, aina.

5. Rakastan kirjoja, hamstraan mielenkiintoisia kirjoja aina tilaisuuden tullen ja minulla onkin niitä jo aimo kasa täällä, saatikka montako Suomessa, olen lukenut kaikista kirjoistani yhteensä ehkä 3%.

+ päätän joka ilta että huomenna treenaan.



Kuvat randomeita täältä canarialta, mites faktat, samaistutteko ? 


<3 Ann-Marie 

5 kommenttia:

  1. Mäkin hamstraan kirjoja, mutta mulla ei ole koskaan aikaa lukea sitä kirjavuorta pienemmäksi xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mitä kaikkee mielenkiintosta tämän myötä missataankaan!

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  2. Täälläkin rakastetaan kirjoja, ja ostellaan niitä ripeämpään tahtiin kuin ehtii lukea! Luen kyllä tosi paljon, joka ilta oikeastaan.. Mutta on kiva, että hyllyssä on aina monia kirjoja vasta odottamassa lukemista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuohon pitäis pyrkiä itekkin, eikä nukahtamiseen saakka olla se puhelin kädessä,vaikka toisaalta lukemistahan sekin on, blogien,.:)

      Poista