10/18/2015

WHATS GOING ON ?!







 Mä en oo ees alottanu vielä hommia, mutta oon olevinaan niin kiireinen etten oo kerenny ku pyörähtää luonnoksien puolella lisäilemässä tulevia kuvia, paitsi että muokatakkin ne pitäs vielä, yh.
( Tosin just narisin kuva koosta ja kuvien mössööntymisestä, kunnes pyyhin sen pois ja avasin googlen, löysin css- koodin jolla saan kaikki kuvat samankokosiks automaattisesti, ilman että laatu huononee, COOL! (paitsi nää on tietty puhelinkuvia ja yh jo valmiiks.) toivotaan sen toimivan ja pelastan tän päänsäryn ! )


Miten täällä menee, no kiirettä, mulla on kiirettä, ja oon tosi väsyny, ( oikeestaan vaan just tällä hetkellä ) mutta tää ei oo millään tavalla sitä väsymystä mitä mulla oli pari vuotta sitten, tää on nukutaan 12h / vrk väsymystä, vähän liikaa siis,
 Haluaisin olla tehokkaampi, yhteen asiaan kerrallaan, mutta eka pitäs vähä osata aikatauluttaa ja priorisoida.
Kun on kaks emailia auki, toisella hoidetaan avajaisia, mainoksia ja deadlineja ja toisella hääpaikkaa, juhlavieraita ja kirkkoa. On facebookkia, häämeikkaajaa, cocktail vinkkejä, whatsappia yhteistyökumppaneille ja puhelimessa vielä asunnon suunnittelu, palavereja ja kavereita, miehen duuneja ja oma koira, iltasin huokailututtaa. Tekemistähän ei ole liikaa, vaan se että kaikkee pitää tehä yhtä aikaa on liikaa. Miten pysyä järjestelmällisenä, ilman et se menee siihen et no huomenna ja sit yhtä äkkiä kaikki yhtäaikaa mutta silti ei saa mitään 100% aikaseksi.  kertokaapa se ? Mullahan ei olis sillon kiire mihinkään.



Mulla on joku pirunsaari hangover meneillään, varmaan kun tuli kukuttua eilen aamu neljään saakka, tippaakaan alkoholia ennoo siis juonu, mikä lie kropan sunnuntai moodi meneillään.

Mitäs mä lupaisin että olis tulossa ni pysysin itekki paremmin mukana, päästäs luonnoksista ihan julkasuun asti ! No noi viime keskiviikko reissun kuvat ainaki ku käytii pohjois-osassa saarta ajelee.

Pidetään se. Pohjoinen.

Aurinkoa päiväänne.


ps. mikä tää keli on ollu vikat 3 päivää ? vettä vaakatasossa ja sit taas aurinkoo.




Pusuja ja haleja ja kaikkee ihanaa ! 

<3 Ann-Marie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti